Saturday, July 7, 2012

پيام مجریان اتحاد به مناسبت روز 18 تیر



      
    پيام مجریان اتحاد به مناسبت روز 18 تیر

روز بخاک و خون کشیده شدن قهرمانان ارتش شاهنشاهی ایران ـ پایگاه شاهرخی 1359 و سلحشوران کوی دانشگاه 1378
پيامی از سوی فرهنگ و تاريخ پر افتخار و سرافراز ايرانِ جاويد به همه‌ی  سربازان، درجه داران، کارمندان و افسرانِ دليرِ امروز و فردای نيروهای ارتش ایران، به جوانان و دانشجویانِ قهرمانِ ايرانی نژاد،  به همه‌ی آن انسانهای استوره‌ای که خون سربازی، سلحشوری و جانبازی در راه ايران در رگهايشان می‌جوشد ، به زاده‌گان فرهنگ پارسی که امروز ميراث کهن خويش را در انديشه های فردوسی و سعدی می‌جويند.
بنی آدم اعضای یکدیگـرند                        که در آفرینش زیک پیکرند
جو عضوی بدرد آورد روزگار                       دگـر عصوهـا را نماند قـرار
تو کز محنت دیگران بی غمی                      نشاید که نامت نهنـد آدمی

 پیام به نسلی که خود را برای آغاز هزاره سوم آماده مي‌ساختند، اما اکنون برای بازگشت به هزاره اول رانده مي‌شوند، به وارثان تمدنی کهن، به آنان که در کسوت و سيرت سربازی همواره در راه آرمانهای انسانی و اصيل جنگيده‌اند و پس از یورش قادسیه دوم به کشورمان و ایجاد ننگین‌ترین انقلاب واپسگرای تاريخ جهان به بی هويتی و نابودی کشیده می‌شوند.
بتو ای سرباز، که در اين بحران و پيکارِ مرگ و زندگی نياز حياتی بشنيدنِ راستی‌ها درزمينه فرهنگ ملی و اصالت تاريخی خويش داری .
امروز خطر مرگباری متوجه هويت ملی، اصالت فرهنگی و ارزشهای جاودانی انديشه و تمدن توست، خطری که وطنِ پر افتخارمان را به سقوط روحی و فرهنگی تهديد مينمايد. امروز فرهنگ کهن آريائی ايران حملات ويرانگر و نابود کننده تاريخ خويش را از سر ميگذراند، و در اين یورشها تمام ارزشهای ديرينه‌ی اين ميراث فرهنگی بمبارزه فراخوان مي‌شود.
 اينبار فقط فرهنگ پر افتخار پيش از اسلام و « کفر آميز» ايران نيست که مورد ویرانگری قرار ميگيرد بلکه بزرگان و ايرانيان استوره‌ای پیش از اسلامِ اين سرزمين اهورائی نيز با نیرنگِ چپاولگرانِ ثروتهای ملت ایران و بدست مزدوران ایرانی نما نادیده گرفته شده و نابود مي‌شوند و پرچم پر افتخارِ سه رنگ و شيروخورشيد نشان ايران از سوی اهريمنان اسلامی سی و چهار سال است که مورد تهاجم قرار گرفته است .
 با شما ای فرزندان وارسته‌ی ايران زمين!  با وجود همه‌ی دشمنی‌ها و کينه توزيهای آخوندها و مزدوران وابسته به آنها با تاريخ و فرهنگ اصيل ايران اين حقيقت را بخاطر بسپارند که برای هر ايرانی  میهن پرست، ايران يک واقعيت پر ارزش حياتی و حقيقت مرگ و زندگی است، حقيقتی که با هر ذره از ذرات وجود او و با هر تپش  قلبش در آميخته است و هيچ چيز در جهان برای او عزيز و مقدس‌تر از وطن وجود ندارد. برای تو ايرانی پاک سرشت، ايران يعنی ميراث هزاران سال زندگی و آفرينندگی نياکانت، يعنی سرزمين اميدها، تلاشها، غمها، شاديها، رنجها وخوشی‌های اجداد و نياکانت، يعنی ديار جاودانی مليونها مردمی که بنام ايرانی در اين سرزمين ديده به جهان گشوده و روی از جهان برتافته اند، در درون دشتها و جلگه های آن صدها و هزارها جانباز جاويد و گلگون کفنی خفته اند که در طول هزاران سال در مرزها، کوهها، شهرها و روستاهای آن از حقيقت ايران سرفراز و از سرمايه‌های ارزشمندی بنام  مليت، تمدن و فرهنگ ايرانی دفاع کرده‌اند.
پاينده ايران ـ  پایدار و سرافراز باد ملت ایران

دکترنوشیروان حاتم
سخنگوی مجریان اتحاد
18 تیر 1391 خوشیدی | 8 جولای 2012 مسیحی                                                          

No comments:

Post a Comment